Friday 1 July 2016

Sammanfattning: Juni 2016

1 augusti: Efter att ha strulat i en månads tid gick det äntligen att ladda upp bilden.





















Jag har förberett en bild till det här inlägget, men av någon anledning går det inte att ladda upp bilder just nu och jag orkar inte ta reda på varför just nu. Jag brukar inte skriva om så mycket privata saker här, och det har jag egentligen inte tänkt göra nu heller, men just nu är en jobbig period där jag de senaste veckorna spenderat mycket tid på sjukhus (som besökare, det är inget fel på mig). Just nu är läsning och att fixa problem som att det inte går att ladda upp bilder helt enkelt inte prioriterat. Egentligen inte bokbloggande heller, men det fungerar faktiskt som lite välbehövlig distraktion också.

Läst i juni 2016:
- Me Before You av Jojo Moyes
- I'll Give You the Sun av Jandy Nelson
- Truly, Madly av Heather Webber
- Kärleken i Julia Anderssons liv av Åsa Moberg

Totalt lästa böcker: 4
På engelska: 3
På svenska: 1

Bästa boken var: Me Before You av Jojo Moyes. Jag var lite rädd att den här skulle vara för ytlig för min smak, men tack och lov hade jag fel och tyckte riktigt mycket om den här!

Sämsta boken var: Truly, Madly av Heather Webber. En bok som däremot var ytlig och alldeles för enkel var den här. Tyvärr. Den har stått oläst på min hylla länge, men nu är den i alla fall läst... Men bra var den inte, tyvärr.

No comments:

Post a Comment