Monday 4 January 2016

30 days of books: Day 05 – A book that makes you happy


En bok som gör mig glad
Titel: Flipped
Författare: Wendelin Van Draanen
Utgivningsår: 2003
Språk: Engelska
Beskrivning: Flipped is a romance told in two voices. The first time Juli Baker saw Bryce Loski, she flipped. The first time Bryce saw Juli, he ran. That’s pretty much the pattern for these two neighbors until the eighth grade, when, just as Juli is realizing Bryce isn’t as wonderful as she thought, Bryce is starting to see that Juli is pretty amazing. How these two teens manage to see beyond the surface of things and come together makes for a comic and poignant romance. (från Goodreads)





Det här är en av mina favoritböcker (även filmen är riktigt bra). Välskriven, mysig och alldeles, alldeles underbar...! I min goodreadsrecension av den skrev jag att jag läste hela boken med ett stort leende på läpparna och det stämmer verkligen. Det går inte att låta bli när man läser den här boken och jag blir glad bara av att tänka på den. Kan varmt rekommendera denna till alla som inte redan läst den!

♥, ...

No comments:

Post a Comment