Friday 1 April 2016

Sammanfattning: Mars 2016

Det slumpade sig så att jag bara läste e-böcker den här månaden. Bland annat denna, som tyvärr inte var så bra som jag hade hoppats.





Läst i mars 2016:
- The Raven King av Nora Sakavic
- The Fellowship of the Ring av JRR Tolkien
- Mitt hjärta går på av Christoffer Holst
- Magnolia av Kristi Cook

Totalt lästa böcker: 4
På engelska: 3
På svenska: 1

Bästa boken var: The Fellowship of the Ring av JRR Tolkien. Hur kan man inte tycka om ett äventyr som detta? Visst var den lite seg ibland, men inte alls så farligt som jag hört vissa påstå. Känns bra att äntligen ha påbörjat den här serien eftersom den funnits med på min lista över böcker att läsa sedan... urminnes tider. Jag tyckte mycket om den här och ska definitivt läsa resten av serien.

Sämsta boken var: Mitt hjärta går på av Christoffer Holst. Det kändes som att den här boken hade potential men... nej. Den var inget för mig.Det största problemet tror jag faktiskt var att den var alldeles för kort - det kändes som att jag knappt hann börja läsa förrän den var slut och det gjorde att ingenting i berättelsen fick tid att utvecklas.

No comments:

Post a Comment